First time aku CT_x3

|

First time... CT CT CTttttttt…

Hahahah sangat lucu first time aku masuk konti nak menjalankan tugas sebagai juruhebah, dalam erti kata lain DJ. Langkah ja ke dalam konti tu… dup dap dup dap… tu tak duduk lagi. Bila duduk ja, lagi la… basah tangan aku ni nasib baik la tak terkucil huhuhu Walau bagaimanapun aku berjaya harungi juga… kahkahkkah

First time kena baca berita… aku getar gla… macam kena Parkinson… macam la, bukan btol-btol…nervous gla. Tok dapet den nok bayangkan… klu u all tgk siaran langsung melalui www.langkawifm.gov.my tu confirm nampak. Masa tu emmmmmmm teruk sangat aku rasa. Bergegar paper tu hahahah

Pastu lak masa first time aku kendalikan kuiz tourism Malaysia… aku tak angkat fedel masa on call ngan penjawab soalan kuiz tu… confirm la pendengar ingat aku cakap sorang-sorang hahahah bak kata orang Kedah, loq-laq tol kuakuakua

Bila dah dilahirkan sebagai sorang yang berkebolehan dalam pelbagai bidang ni mestilah aku pikul tugas sebagai wartawan gak kan hahahaah kahkahkah
So bila first time aku kena buat berita… dua jam aku duk mengadap benda tu hahaha bak kata Abang Zaki aku… ish ish sampai demam, tu baru penguin celebrated birthday hhahaha huhuhuhu

Bayangkan…. Itulah first time aku kahkahkah

0 comments:

Post a Comment