Tanggal itu...

|

Tanggal 16 Nov. 2008… pertama kali aku menjejakkan kaki di LANGKAWIfm (Lfm). Sangat menggerunkan… sebab aku tak dapat bayangkan suasana kerja di Lfm. Namun aku pasti bahawa aku akan berdepan dengan sesuatu yang sangat mencabar… ye la.. mestilah sebab jawatan yang aku pikul skarang ini adalah bidang kja baru dan aku kurenggggggg minat skit hukhuk huk tapi inilah yang diakatan rezeki dan cabaran dan dugaan hidup yang perlu aku tempuhi…

Pendekkan crita aku adalah aku hari ini…
Juruhebah… yang masih berangkak
Pemberita…. yang baru boleh bertatih
Penolong penerbit…. yang baru nak tumbuh gigi
PR….. yang sopan hahahahah sopan ke??? Ahakssssss…


Itulah aku

Namun aku sedar…
Esok akan jadi hari ini
Hari ini akan jadi semalam
Semalam akan jadi kelmarin

0 comments:

Post a Comment